Break Up That Foursome
The points race heats up at Maple Grove Raceway as Kye, Jerry Bird, Ryan Martin and Daddy Dave all try to break out of their four-way tie for first. But when they don't all make it out of the first round, it gives one of them a chance to steal the lead.