The Core, the Thief, His Wife and Her Lover
The creators imagine just how far Kratos, from the God of War series, will go to collect blood orbs. Superman flies back through time so he won't have to hear Lois whine...ever again. The Velveteen Rabbit gets a raw deal. And what did the aliens from Close Encounters of the Third Kind really come to prove?