S1 E2: Itadori wakes up in an unfamiliar room and before him rests Gojo Satoru, a teacher at Jujutsu High, who declares Itadori's secret execution has been decided upon. Gojo presents Itadori with two options. He can be executed immediately, or he can hunt down all 20 of Ryomen Sukuna's fingers and die after absorbing all of them...