S1, E2: Ray activates a plan to send his father Mickey back to prison. Meanwhile, Abby defies Ray and spends the day with Mickey and her kids. Ray handles two crises involving movie star clients: A-list actor Sean Walker receives a threatening message at home, and action hero Tommy Wheeler is blackmailed with a sex video.