Una exageración
S1, E1: Romina, in the midst of her spite, goes to a witch, Circe, to take revenge on her boyfriend. Immediately afterwards, Lalo wakes up in the body of a woman and in the midst of confusion calls herself Lola, having to adapt and asking Alexa for help.