Unanswered Questions
S4 E17: The women scramble to find Katie, and are shocked to discover her true whereabouts. Gizelle battles mother nature, while Karen teaches the ladies a unique technique. The fun comes to screeching halt when Karen and Ashley get into an unexpected conflict - catching everyone off guard.