90 Day Fiance: Before the 90 Days Under Pressure
S3, E7: Caesar suffers a devastating blow. Zied's sister gives Rebecca a hard time. Avery faces pressure the night before wedding. Tom is taken aback by Darcey's twin dynamic. Tim tries to fix things with Jeniffer and Ben is blamed for upsetting Akinyi.