Under Pressure
S1, E6: The pressure increases. It is important to learn obedience, but also to learn how to be a respected leader. The instructors put the trainees through high-risk situation simulations, such as defending embassies. For police officers, a single moment of hesitation or lack of concentration can trigger a decisive mistake.