ER Under the Influence
S14, E5: Moretti (recurring guest star Stanley Tucci) decides that Gates has done an impressive job in the intensive care unit and is now ready to return to the emergency room. Meanwhile, Neela learns how to manage people when she is assigned to mentor a gifted young intern. With his girlfriend away, Morris has a hard time resisting the ladies. And Abby struggles to keep her life together without Kovac (former series star Goran Visnkic), who has gone to Croatia.