Uninvited Guest
S1 E13: Everyone needs more training to open the connecting tunnel to Area V so Selly installs a virtual simulation program to Kay, Alf and Duck's main system. The three Robot Trains begin their training in their dream: Fighting against monster cakes, climbing up a high mountain and completing other unusual tasks. Then Duke appears in the virtual space.