Utah
S1, E3: Brandy Yanchyk starts her journey of Utah in Salt Lake City, where she learns about the history of the state at This Is The Place Heritage Park. Going deeper into Utah's natural history, Brandy discovers the paleontological wonders at Cleveland Lloyd Dinosaur Quarry at the Jurassic National Monument. Next, she tries canyoneering at Goblin Valley State Park.