Valerie Demands Dignity
S1, E5: Valerie worries that her comeback storyline isn't 'enough' when the network tries to spice up her show by bringing in the star of another reality show--and by pulling a prank that nearly sabotages Valerie's lunch with a 'TV Guide' editor. At home, Mark is growing frustrated by the restraints the ubiquitous cameras have made on the couple's sex life.