Valerie Is Brought to Her Knees
S2, E3: The first day on set for 'Seeing Red,' Valerie is excited to meet her A-list co-star, who will be playing the fictionalized Paulie G. When line producer Ron says they may have to cut some of Mallory's scenes, Valerie offers up her own house as a location, to Mark's chagrin. After brushing up on her improv skills at The Groundlings Theatre, Valerie becomes anxious about filming an intimate scene.