Valerie Stands Up for Aunt Sassy
S1, E4: Concerned that Paulie G. has written an unflattering line that will turn audiences against her character, Valerie enlists a new writer, Gigi, to help pitch a less-offensive one. Meanwhile, Valerie rethinks her impulsive decision to adopt a puppy.