Vegas
S5, E1: The family travels to Las Vegas when Hal experiences a dream about hitting the jackpot; Dewey and Reese enter an enormously obese rabbit in a contest; Lois gets to meet her favorite singer backstage; Otto and Francis get trapped in a well.