Very Christmas
S1 E3: The five boys watch DVD's at Kaname's home on Christmas. Having watched all the movies they rented, the boys return to the rental store to rent some more. They expected to have an uneventful day, but a certain incident leads to them dressing up as Santa Claus and helping out with a shopping mall event. On top of that, "Akira" arrives dressed as Santa as well.