Victory of the Daleks
S5, E3: The Doctor has been summoned by an old friend, but in the Cabinet War Rooms far below the streets of blitz-torn London, it's his oldest enemy he finds waiting for him, as the time-travelling adventures continue. The Daleks are back - but can Winston Churchill be in league with them?