Kite Man: Hell Yeah! Villigan's, Hell Yeah!
S1, E3: When a villain-themed chain restaurant opens across the street, Kite Man and Golden Glider worry it will put Noonan’s out of business. After uncovering a relationship checklist on Golden Glider’s computer, Kite Man takes a big leap.