Vitamin D-isaster
S1, E2: After testing a vitamin that makes kids like vegetables, Lex and Presley book a job as birthday party princesses. Once there, they realize the vitamin worked, they now love veggies, and they'll be playing princess next to an amazing vegetable garden.