War
Diana and Edo form a secret agreement and make their first move, but they underestimate Cecile’s fierce reaction. While Manticore Italy is under attack, Ettore Zani has to step in to stop a war from breaking out. In the flashbacks, Diana completes her training with Gabriele and becomes a Citadel agent.