Waterpark Wonderland
S2 E5: Pool genius Lucas transforms a neglected backyard into a waterpark wonderland! With his most extreme remodel yet, Lucas creates a family fun zone, complete with waterslide and double decker outdoor party space. But it's not all fun 'n games.