We Love You Conrad
S7 E14: When Brian discovers that his beloved Jillian (guest voice Drew Barrymore) is getting married to her new boyfriend, he hits the sauce to drown his sorrows away but wakes up with more than just a hang-over. After realizing that he has just picked-up "The Hills" star Lauren Conrad (voiced by herself) he wants to run and hide until he discovers that she is nothing like what she's portrayed on TV. Well educated, articulate and quite accomplished, Brian may have found his perfect match if he can let the love of his life go.