Wedding Day Sale
S1 E8: Preparing for their annual wedding themed sale, the employees of Cloud 9 experience the most hectic day filled with frantic and aggressive customers. When Amy (America Ferrera) notices that Cheyenne (Nichole Bloom) and Bo (Johnny Pemberton) are two of these customers looking to make lavish purchases for their own wedding, she tries to help them understand the costs of having a child. Unfortunately, this terrifies Bo, causing him to flee the store. Amy and Dina (Lauren Ash) team up to search for him and enjoy their unlikely car adventure together. Meanwhile, Jonah (Ben Feldman) and Garrett (Colton Dunn) try to cheer up Cheyenne by helping her brainstorm ideas and themes for the wedding. Determined to show that not all Christians are against gay marriage, Glenn (Mark McKinney) enlists the help of Mateo (Nico Santos) to assist a gay couple with their wedding planning.