Weirdest Stories Ever Told
S1 E54: Buster plays the virtuous highwayman in "Robin Hare," Babs tries to prove her talent to Shakespeare in "To Babs Or Not To Babs," and Buster suffers a nightmare in "Elmyra's Round The World."