Welcome Home
Half-sisters Tess and Claire are reunited when they take over the family ranch, Drovers Run, after their father's death. Tensions between the estranged sisters deepen when an innocent mistake by Tess allows the herd to escape, starting a chain of events that leads to Claire making some difficult decisions about the future of Drovers Run.