Welcome to Santa Claus
S2 E7: December 1997. Santa Claus, Georgia. A ten-year-old girl is kidnapped from her bed in the middle of the night. A woman fears something terrible has happened at her friend's home. A deputy on a routine welfare check discovers a house of horrors.