The Neighborhood Welcome to the Procedure
S3, E10: When Dave discovers Calvin hasn't seen a physician in nearly a decade, he insists the Butler patriarch schedule a physical stat. But Calvin gets more than he bargained for when Dr. Fisher (Michael Gladis, "Mad Men" alum and series star Beth Behrs' husband) insists he undergo a routine colonoscopy.