Welcome to the Road Trip
S3 E5: Calvin and Dave embark on their first road trip together to a classic car show, only to hit an unexpected roadblock that tests their friendship. Also, while their husbands are away, Tina and Gemma decide to take home repairs at the Butlers' into their own hands.