Welcome to the Speed Bump
S2, E21: A near-accident awakens Dave's sense of civic duty, prompting him to team up with Calvin to try to improve the safety of their community. Also, a trip to the county fair turns into a nerve-wracking adventure for Malcolm, Marty and Grover.