Welcome to the Turnaround
S3 E6: Gemma's troublemaking sister, Brittany (Deborah Baker Jr.), returns, claiming she's turned over a new leaf, thanks to a surprising new business venture. Also, Dave finally convinces Calvin to accompany him to an escape room, where they both get more than they bargained for.