We'll Always Have Paris
S2, E10: Jane is frustrated to learn that Safford's health insurance policy won't cover freezing her eggs. Sutton's career hits a high in Paris, but when news reaches her she begins to wonder if she's sacrificed too much. Adena's visa is finally approved, so Kat invites her to Paris.