Well Fed, Well Regarded
S1, E5: Juna and Poncho close out their cooking show with their take on udon noodles. Marx steps down as prime minister, and as Hakuya fills the vacancy, he insists that Souma get some rest. Souma, Liscia, and Aisha take a tour of the castle town incognito.