We're gonna hunt you
S1 E2: Olivia and Elisa dangerously get closer to “the wolf’s” jaws thanks to Celeste’s help in the shadows; but this is not for free and puts even the detectives in danger. The police discover an organization that marks and attacks specific women, just like it happened with Blanca. The murderers are closer than they think.