What About Meep? / Hard Time Out
S1 E7: When an unsatisfied anchovy strays from his brothers, SpongeBob and Patrick must help him find his true identity. SpongeBob is sent to time out on behalf of his buddy, so Patrick does what he can to rectify the situation.