What Happened Before The Beginning?
S1, E4: Cosmologists and astronomers agree: our Universe is 13.7 billion years old. Using cutting-edge technology, scientists are now able to take a snapshot of the Universe a mere heartbeat after its birth. But if the Universe was born, where did it come from?