S4, E10: With oil company rep Walker Browning (guest star Callum Keith Rennie) on the war path to find Gab and have Henry arrested, and Monte out for blood after the violent encounter with new deputy Zachary, Walt finds himself under pressure from all sides in the season finale. Meanwhile, Nighthorse resurfaces with offers to both Cady and Henry – that is, if a suspicious Mathias doesn't find Henry first.