What Is Dead May Never Die
S2, E3: At the Red Keep, Tyrion plots three alliances through the promise of marriage. Catelyn arrives in the Stormlands to forge an alliance of her own. But King Renly, his new wife Margaery, and her brother Loras Tyrell have other plans in mind. Balon Greyjoy maps out his strategy of attack while, at Winterfell, Luwin tries to decipher Bran's dreams.