What Jesus Said
S5, E3: Chalky heads in a new direction after assessing his latest partnership. In New York, Margaret finds herself in a quandary as a result of her association with Arnold Rothstein. Nucky hosts a prospective "big fish" partner from Boston. Luciano and Siegel meet with Narcisse in Harlem, promising business as usual but encountering resistance. In 1884, young Nucky is privy to the passion of a hotel guest, and flirts with a young girl.