When The Guns Come Out
S3, E6: As the robbery and triple homicide at a Crowder-owned drug clinic places Boyd (Walton Goggins) on a collision course with his greedy rivals, the investigation leads Raylan (Timothy Olyphant) into a potentially deadly trap. When Winona (Natalie Zea) disappears, Raylan suspects her of stealing money from the evidence locker to finance her escape.