Where Is My Mind?
S1, E2: Tick and Arthur have a run-in with local villainess Miss Lint and her gang, who will stop at nothing to get back the mysterious supersuit that Tick took from them and gave to Arthur. Dot, Arthur’s paramedic sister, moonlights for an unsavory business.