Where the Night Goes
S6 E5: Deacon and Jessie's relationship deepens. Darius invites Juliette to get more involved with the Movement while Avery voices his opinion. Gunnar Will and Avery search for a female voice for the band. Jonah's ex releases a song about Maddie.