S9, E7: Just when the captains begin to hit their strides, bad news reaches the fleet: The bluefin markets are oversaturated, threatening to shut down the fishery. With large paychecks becoming fewer and farther between, the captains are on edge as they try to maintain momentum in a dire market. Every catch matters, because their next fish could be their last.