The Middle While You Were Sleeping
S6, E22: Frankie and Mike attempt to have a romantic date night at home by renting a movie. But every time they turn it on, they end up falling asleep and try desperately to get through the film over a series of nights. Meanwhile, Axl teams up with Brick to invent the next big thing, and the Heck Brothers Old-Timey Barbecue Sauce is born; and Sue is floored when she's asked to her senior prom by a hunky mall store greeter. But she has to figure out a way to get out of work early in order to attend.