Whimsy Jojo President!
S5, E5: Four hours into the game, a hurricane named Fred Testot descends on the contestants, who find it increasingly hard to resist. A highly contagious madness that takes Muriel Robin through a disturbing physical transformation and puts the duo Camille Chamoux and Vincent Dedienne into a high-flying improv duel, which could well lead more than one contestant to crash.