Who Knows
S4 E19: With Callie's court date inching closer, Robert's attorneys present a defense strategy that Callie vehemently opposes. Monte and Lena join forces to stop Drew's underhanded dealings. Stef works to bust Diamond’s pimp, and Jesus asks Gabe to keep a secret from his moms.