Who You With?
S1 E6: Tommy makes peace with Ruiz, while Angela has a member of Ruiz’s gang wired. Ghost forgets Tasha’s birthday. Tommy’s relationship with Holly deepens. Angela has a family emergency. Ghost and Angela confront the reality of their affair, and Ghost’s driver Shawn speaks too candidly to Tasha.