Who's That Woman?
S1, E4: Cash-strapped Mrs. Huber figures out that Susan had something to do with Edie's house fire and tries to blackmail her. Carlos becomes suspicious that Gabrielle is seeing another man, but targets the wrong suspect. Lynette balks when the twins' teacher insists the boys have ADD, and Bree struggles with her rebellious son after Rex moves out.