Why Waste Time
S2, E3: Alex is trying to get her life back to normal with Charlie and at Hope Zee – but with Charlie’s head in the clouds and the pressure to find her medical niche – she’s struggling. Inspiration comes in the form of an immigrant doctor who needs Alex to save his wife’s life and in return, helps her find her calling.