Wiener Night
S2, E5: Mindy hits it off with a journalist named Jason (guest star Ben Feldman), but Jason is a bit snobbish and finds Mindy to be too mainstream. To show that she’s more cultured than he thinks, Mindy invites Jason to Christina’s (guest star Chloe Sevigny) art show, where nude photos of Danny (Chris Messina) are on display.