Wild Card
S5, E18: While Charlotte and Audrey work on their new plan to end the troubles, Nathan and Dwight investigate a threat that seems to be thwarting their attempts. Meanwhile, the Teagues brothers struggle to identify the mysterious serial killer stalking the streets of Haven.